۵ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۱۸

هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال کشور؛

دبیری فاتح جدال جذاب با گیتی پسند/ مسیر قهرمانی تبریزی ها هموار شد

دبیری فاتح جدال جذاب با گیتی پسند/ مسیر قهرمانی تبریزی ها هموار شد

تبریز – خبرگزاری مهر: تیم دبیری تبریز در یک بازی جذاب، پربرخورد و دیدنی توانست تیم گیتی پسند اصفهان، جدی ترین رقیب خود در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را با شکست بدرقه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هجدهم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور عصر روز جمعه با انجام پنج دیدار سپری شد که در حساس ترین بازی هفته دو تیم دبیری و گیتی پسند در سالن علوم پزشکی تبریز به مصاف هم رفتند که در نهالیت تیم میزبان موفق شد با نتیجه شش بر چهار به برتری دست پیدا کند.

در این دیدار که در حضور نزدیک به دو هزار تماشاگر برگزار شد، هر دو تیم بازی بسیار خوب و نزدیکی برابر یکدیگر به نمایش گذاشتند اما در نهایت این تیم دبیری بود که توانست با درخشش فرهاد فخیم از این بازی فینال گونه حداکثر امتیاز را کسب کند.

این بازی در حالیکه تا دقیقه 37 با برتری چهار بر سه تیم گیتی پسند در جریان بود، با دو گل زیبای فرهاد فخیم نتیجه به نفع دبیری تبریز تغییر یافت و در آخرین ثانیه ها نیز گلزنی رضا موثق دروازه بان تیم دبیری، این تیم را صاحب ششمین گل کرد تا این پیروزی شیرین نصیب فوتسال آذربایجان شرقی شود.

در این بازی علاوه بر هت تریک فرهاد فخیم و گلزنی دروازه بان دبیری، جواد اصغری مقدم و بهروز جعفری نیز دیگر گل های این تیم را به ثمر رساندند و برای تیم گیتی پسند نیز محمد طاهری و احمد اسماعیل پور هر کدام یک بار و سجاد بنی سعدی دو بار گلزنی کردند.

استقبال از این بازی بسیار خوب بود اما با بیرون ماندن جمع زیادی از تماشاگران، مشخص شد سالن علوم پزشکی تبریز با توجه به ظرفیت کمی که دارد، نمی تواند در چنین بازی های مهمی میزبان باشد. جمع زیادی از تماشاگران و حتی اصحاب رسانه که از حدود 45 دقیقه قبل از بازی در محل حضور یافته بودند، موفق به حضور در داخل سالن نشدند.

شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی مجموع اندوخته های خود را به عدد 46 رساندند تا فاصله شان در صدر جدول با تیم گیتی پسند 37 امتیازی، به 9 امتیاز افزایش یابد. تیم اصفهانی با این شکست خارج از خانه با توجه به پیروزی تیم حفاری اهواز برابر راه ساری، رده دوم خود را نیز از دست داد و به خانه سوم سقوط کرد.

در یکی دیگر از بازی های امروز تیم هلال احمر تبریز از ساعت 16 در سالن پورشریفی این شهر میزبان تیم ماهان تندیس قم بود که در پایان با نتیجه مساوی دو بر دو متوقف شد.

سجاد تربت و سید امید موسویان برای تیم هلال احمر و محمد کرمانی و محمد وزیر زاده برای تیم ماهان تندیس قم در این بازی گلزنی کردند.

هلال احمر با این تساوی خانگی 22 امتیازی شد تا در رده نهم باقی بماند. اما تیم ماهان تندیس با یک امتیاز سوغاتی خود از تبریز یک پله در جدول صعود کرد و جایگاه هفتمی شهرداری تبریز را تسخیر کرد.

همچنین از چارچوب بازی های هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور دیروز تیم شهرداری تبریز در خانه برابر تیم پتروشیمی ماهشهر به تساوی سه بر سه دست یافته بود.

کد خبر 2220646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha